Ingatlan adásvételi szerződés
Ingatlanjogra szakosodott ügyvédként megbízóimnak mindenre kiterjedő ügyintézést biztosítok, így az előzetes kérdések megválaszolása és a szerződés elkészítése, ellenjegyzése mellett a megbízásom tartalmazza a földhivatali eljárás lefolytatását, a NAV-os adminisztráció elvégzését, valamint minden kapcsolodó okirat elkészítését is.
Az irodában megforduló nagyszámú adásvételek miatt a jogszabályoknak és a Földhivatal aktuális gyakorlatának megfelelő okirat készül.
Az iroda nagy összegű ügyvédi felelősségbiztosítással rendelkezik, ami Önnek garanciát jelent.
Az okiratok elkészítését 1 munkanapon belül tudjuk vállalni.
Kérjen ajánlatot ingatlanügyletéhez!
Szerződés 24 órán belül. Nagy tapasztalat. Kötöttségek nélkül.
Szerződéskötés menete
1. Adatok felvétele
- A szerződés elkészítéséhez szükség van adatokra, amelyeket emailben célszerű megadni. A szerződés rendszerint előzetesen kiküldésre kerül annak érdekében, hogy az azzal kapcsolatos kérdéseit megfogalmazhassa előre.
2. Szerződés aláírása
- A szerződéskötésre a feleknek csak egy alkalommal kell személyesen megjelnniük irodámban. A szerződéskötés nagyjából 35 percet vesz igénybe, hiszen az ilyenkor kötelező eljárásokat előre lefolytatom és ügyfeleimet kész dokumentumokkal várom.
3. Hivatali ügyintézés
- A szerződés aláírását követően személyesen járok el és tartom a kapcsolatot a földhivatallal a hatékony és gyors ügyintézés érdekében. Az ilyenkor kötelező NAV-os adminisztrációt is tartalmazza a megbízásom.
4. Tulajdonjog bejegyzése
- Bizonyos esetekben akár pár napon belül megtörténhet az új tulajdonos bejegyzése az ingatlan-nyilvántartásba, erről a bejegyző határozot elektronikusan megküldöm ügyfeleimnek, amivel a jogügylet lezárul.
A teljeskörű megbízás elemei
Előzetes konzultáció
Az adásvétellel kapcsolatos kérdések megválaszolása, tulajdoni lap ellenőrzése
Okmányazonosítás
Felek személyazonosságának ellenőrzése központi elektronikus nyilvántartásban
Okiratok ellenjegyzése
Az adásvételi szerződés ellenjegyzése és a kapcsolódó okiratok szerkesztése
Földhivatali ügyintézés
A dokumentumok földhivatalba történő személyes benyújtása és kapcsolattartás
NAV adminisztráció
A kötelező bevallás elkészítése és NAV részére történő megküldése
Egyéb dokumentumok
Birtokbaadási jegyzőkönyv és elismervény elkészítése, banki ügyintézés bonyolítása